Zeg eens eerlijk, hoe vaak verras jij jouw klanten nou echt? Zorg jij bij jouw klanten voor memorabele herinneringen en ervaringen die zij nooit meer zullen vergeten? De kans is best groot dat je dit eigenlijk nog nooit hebt gedaan. Doe je dit niet of te weinig, dan is er werk aan de winkel! Lever jij namelijk Six Star Service, dan heb je er een fan voor het leven bij. En die fans zijn enorm belangrijk voor jouw bedrijf.. die vertellen anderen over hun beleving en bevelen jouw diensten aan.
Six Star Service is, service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.
De masterclass van Sydney Brouwer geef inspiratie en zet aan tot denken
Ik volg de opleiding Virtual Assistent aan de VA-school. Een leuke opleiding met veel verschillende modules over het opzetten van je eigen bedrijf, het werken met online tools en masterclasses over veel verschillende onderwerpen. In april volgde ik via VA School een masterclass van Sydney Brouwer. Inspirerend en motiverend! Sydney vertelde ons over het belang van Six Star Service en gaf vele voorbeelden.
Hieronder wat take aways uit deze masterclass. Verder raad ik aan het boek vooral zelf te gaan lezen.
Samenvatting boek Six Star Service
Sydney Brouwer legt dit principe uit in zijn boek Six Star Service. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Uiteraard moet elke kans aangrijpen om dat stapje extra te zetten, en die kansen moet je signaleren. Six Star Service is een een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om er een gewoonte van te maken die extra stap te zetten voor de klant en een onvergetelijke indruk achter te laten!
Meer weten? Neem eens een kijkje op de site van Sydney
Meer tips over leuke boeken waar je ook van leert? Lees mijn blog over het boek van Jelle Hermus – Steeds Leuker